اختلالات جنسی

اختلالات جنسی

به نظرتون علت اصلی اختلال جنسی در آقایان چیه؟ آیا ریشه در کودکی داره؟ محیط تاثیر گذاره؟ به تدریج دچار میشه؟ اختلال جنسی مردا بیماریه قطعا و آیا درمان داره؟ لطفا نظرتون رو برام بنویسید. از وب سایت نوین ماما هم تشکر میکنم که این بستر رو ایجاد کردند بتونیم سوالات و مشکلاتمون رو مطرح کنیم و درباره اون همه دوستان بحث و گفتگو کنند و نظرشون رو بنویسند. قطعا نظر جمعی خیلی مفیدتره چون خیلی ها از تجربیات واقعی خودشون میتونند صحبت کنند و نتیجه گیری کنیم.

1398/03/19
|
17:36

درود وسپاس ازتوجه وهمراهی شما جناب آقای دکتر خاوری نژاد حتما لینک کانال اطلاع رسانی می شود

به نظرم یکی از علل میتونه انزال دیررس یا نرسیدن به انزال باشه و مشکلات مربوط به ارگاسم میتونه از مشکلات روانی مثل اضطراب، استرس شغلی و تاریخچه سوء استفاده جنسی در دوران کودکی باشه اما در برخی از مواقع مشکلات مربوط به گیرنده های دستگاه تناسلی ناشی از دیابت موجب نرسیدن به ارگاسم هم می شه.

به طور کلی علل اختلال در توانایی جنسی در مردان به 4 دسته کلی شامل علل عروقی، عصبی، هورمونی و روحی ـ روانی تقسیم می‌شود که علل عروقی شایع‌ترین علت اختلال در توانایی جنسی مردان است و گرفتگی عروق خون‌رسانی به دستگاه تناسلی همچون رسوب چربی در عروق در صدر این مشکل است.

کاهش میل جنسی می تونه به خاطر عوامل فیزیکی یا روانی ایجاد شده باشه. این اختلال با پایین اومدن سطح هورمون تستوسترون همراهه همچنین ممکنه به خاطر مشکلات روانی مثل اضطراب و افسردگی ، بیماریای پزشکی مانند دیابت و فشار خون بالا.

با سلام و احترام مهدی خاوری نژاد هستم دکتر روانشناس،زوج درمانگر و سکستراپیست در صورت تمایل می توانید به کانال من در تلگرام با لینک @Drkhavariclinic و یا آیدی @mehdikhavari تماس حاصل نمایید.

<a href="http://novinmama.com/NovinMama/ViewPost.aspx?postID=16382">درباره ی انزال تاخیری بیش تر بدانید</a>

خیلی از مواقع بخاطر کاهش انرژی و کمبود خیلی از ویتامین های مهم و ضروری برای بدن اتفاق می افته که می شه با استفاده از مکمل مخصوص آقایان مقدار زیادی از این مشکل رو برطرف کرد. داروخانه آنلاین داروبوم انواع مکمل های تقویتی آقایان رو داره

ارسال نظر
{{ error }}

کاربر گرامی، جهت نوشتن پیام ضروریست که به حساب خود در سایت مامایی نوین ماما وارد شوید، قبل از ثبت نام و ورود به سایت نمی توانید پیامتان را ارسال کنید

تاپیک های به روز شده