بارداری و زایمان

بارداری و زایمان

درود ،کرفس نه تنها در بارداری کنترا اندیکاسیون ندارد که یک خوراکی سالم بشمار می رود و در رفرنس های معتبر، خوردن آن پیشنهاد می شود. یکی از امیان وعده های سالم و سودمند برای زنان باردار، کرفس هست و nhs نیز انرا در فهرست پیشنهاداتش گنجانده است. به زنان باردار پیشنهاد نمایید اگر در بین وعده های اصلی غذایی احساس گرسنگی کردند میان وعده های کم کالری و کم شیرین بخورند و یکی از سبزی های خوب برای سالاد کرفس، هویج و خیار هستند. کرفس یک منبع خوب برای فیبر است و می تواند به پیشگیری از همورویید و یبوست در بارداری کمک نماید. میزان دریافتی روزانه را 28 گرم پیشنهاد می کنند. کرفس دارای ویتامین ث، پتاسیم و اسید فولیک اسید است. به زنان باردار یاداوری فرمایید با دقت فراوان کرفس را بشویند تا به لیستریا، و توکسوپلاسموز دچار نشوند. نوشیدن آب کرفس پیش از وعده غذایی اصلی می تواند در نگهداری وزن مناسب در بارداری کمک کننده باشد. اگرچه باید بخاطر داشت میزان 28 گرم روزانه کافی است و میانه روی را باید بخاطر داشت. نرجس شیراقایی کارشناس مامایی ورئیس جمیعت مامایی مازندران؛

ارسال نظر شما

کاربر گرامی، جهت نوشتن پیام ضروریست که به حساب خود در سایت مامایی نوین ماما وارد شوید، قبل از ثبت نام و ورود به سایت نمی توانید پیامتان را ارسال کنید